Targ Śniadaniowy w Krakowie

IMG_0255

Pierwszy dzień wiosny to idealny moment na rozpoczęcie niezwykle interesującego cyklu wydarzeń o nazwie Targ Śniadaniowy. Będzie odbywał się co weekend w hali starego dworca kolejowego Kraków Główny, aż do 28 czerwca. Od 9 do 16 wszyscy chętni mają okazję zapoznać się z ofertą lokalnych producentów żywności, wziąć udział w warsztatach lub po prostu zjeść coś dobrego w gronie znajomych.

 

Nie wiem czy to zasługa pięknej pogody, ale Targ cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem.

IMG_0233IMG_0227IMG_0228IMG_0231IMG_0235

Bardzo spodobała mi się różnorodność stoisk. Od wyrobów tradycyjnych, wędlin, pieczywa poprzez warzywa, owoce, świeże soki, słodycze, aż po rośliny i przyprawy. Każdy znalazł coś dla siebie.

IMG_0263

IMG_0248IMG_0262

IMG_0261

IMG_0239IMG_0236IMG_0237

Na zewnątrz hali zorganizowano jadalnię. Chętni mogli skosztować domowych pierogów, naleśników lub wegańskich potraw przy akompaniamencie muzyki na żywo. IMG_0241 IMG_0242 IMG_0244

Największą popularnością cieszyły się jednak stoiska z burgerami. Tłum skutecznie uniemożliwił mi zrobienie dobrego zdjęcia.

IMG_0260

 

Jak już wspominałam prowadzone są także warsztaty. Uczestnicy mieli możliwość samodzielnie wykonać kosmetyki i środki czystości.IMG_0256 IMG_0258

Nie zapomniano o najmłodszych. Przygotowano dla nich specjalny plac zabaw oraz warsztaty.IMG_0259

Na koniec moja subiektywna lista najlepszych stoisk 😉

1. Uwielbiam przyprawy, a to niezwykle aromatyczne stoisko od razu przyciągnęło moją uwagę!  Szczególnie zaciekawiła mnie czubryca, której wcześniej nie znałam.IMG_0265

2. Przepiękne, urokliwe, słodkie i pastelowe stoisko z dżemami i musami własnej roboty. Zdecydowanie wyróżniające się stoisko. Pierwszy raz próbowałam dżemu truskawkowego z szampanem i malinowego z wiśniówką.  IMG_0248IMG_0249

3. Zielone soki&smoothies

IMG_0262IMG_0264

 

Jak najbardziej polecam i zachęcam do wybrania się na Targ w przyszły weekend! 🙂

Skomentuj

