Witam na Z czym to się je?

Mam na imię Paulina, z wykształcenia i wyboru jestem dietetykiem . Swoją pasją do zdrowej żywności i aktywności fizycznej chcę zarażać każdego. Zaczynałam od zmiany diety własnej rodziny. Moim celem jest uświadomić jak najwięcej osób o tym jak ważna dla naszego zdrowia i życia jest prawidłowo zbilansowana dieta i jak na nie wpływa. Właśnie rozpoczynam swoją przygodę z własnym blogiem. Mam nadzieję, że potrwa ona jak najdłużej, a moje posty przypadną Wam do gustu. Chcę jak najprościej opisać wam zasady zdrowego, zbilansowanego jadłospisu, a także produkty idealne dla sportowców, przyszłych mam i dzieciaczków. Będę Was przekonywać, że zdrowa żywność ma wiele interesujących smaków, ograniczanych tylko naszą kreatywnością, a przygotowanie takich posiłków wcale nie zabiera wiele czasu. Nauczę Was jak bawić się jedzeniem ;). A konkretnie łączeniem różnych produktów, aromatów, przypraw, bo zdrowe posiłki wcale nie są nudne! Są kolorowe, radosne i pełne smaku! 🙂 Liczę, że zainteresują Was informacje o cennych właściwościach naszych tradycyjnych i tych „egzotycznych” przypraw, ziół, warzyw i owoców. Jak mówi przysłowie: „Kto nie wyda na kucharza, wyda na lekarza”, udowodnię, że jest w nim wiele prawdy. Nasza lodówka, kredens, półka z przyprawami, ogródki mogą być skarbnicą wielu składników wpływających na zdrowie i samopoczucie całej rodziny. Wielkim sukcesem dla mnie będzie jeśli część z Was dzięki moim postom pogłębi swoją wiedzę o żywności lub zmieni dotychczasowe błędne nawyki żywieniowe.Image

Skomentuj

